To naprawdę się opłaca

Gdy planujemy działania marketingowe wokół naszej internetowej strony, to musimy jak najbardziej zadbać o racjonalny, w stosunku do celu biznesowego oraz budżetu, dobór promocyjnych kanałów. Jeśli chodzi o zasięg, to bezkonkurencyjny, a także jeśli chodzi o ilość dostępnych reklamowych formatów oraz funkcjonalności reklama Google Ads stała się prawdziwym hitem. Powiedzmy sobie – czym tak naprawdę jest reklama Google Ads?

Reklama ta pozwala nam na emisję tekstowych reklam, video, jak i także graficznych. Rozpoczynają promocję naszej strony internetowej w sieci zastanawiamy się na jakim skupić się kanale oraz na który przeznaczyć nieco większy budżet. Wielu klientów się waha pomierzy powierzeniem interaktywnej agencji pozycjonowania strony w organicznych wynikach, a zleceniem prowadzenia kampanii PPC (pay per click). Kampania e-marketingowa dobrze zaplanowana zakładać powinna uzupełnienie się wzajemne obu kanałów promocyjnych, celem pozyskania ruchu wartościowej na naszej internetowej stronie. Pozycjonowanie w organicznych wynikach to proces długotrwały i oczekiwanie na jego rezultaty zająć może nawet miesiące.

Jeśli chodzi o pierwsze efekty po kampanii Google Ads, to możemy na nie liczyć o wiele, wiele szybciej, a kampanię samą w sobie jesteśmy w stanie uruchomić w zasadzie z dnia na dzień. Przez to właśnie widoczność naszej internetowej strony wzrasta niemal od razu. Gdy mamy pewną wiedzę, to możemy się pokusić o samodzielne poprowadzenie kampanii Google Ads. Dzięki temu jesteśmy w stanie co nieco zaoszczędzić, jednak czy na pewno przeprowadzimy dobrze kampanię?