Adres e-mail pełni kilka różnych funkcji. To osobisty identyfikator, więc powinien być łatwy do zapamiętania. To Twój cyfrowy adres korespondencyjny, więc najlepiej, aby dobrze przekładał się na rzeczywisty adres na ulicy, kiedy będziesz miał okazję spotkać się z kimś twarzą w twarz. Wreszcie, jest to możliwość budowania marki, dlatego wiele osób wybiera nazwę, która brzmi profesjonalnie lub przynajmniej jest wyjątkowa i zapadająca w pamięć.
W tej ostatniej kategorii są dwie skrajności: ludzie, którzy używają bardzo prostej i powszechnej nazwy jak jsmith@company.com i ludzie, którzy robią coś bardziej kreatywnego jak emily@goodwithspaghetti.org. Pierwsza grupa może przegapić pewne możliwości zwiększenia swojej marki osobistej. Druga grupa może narażać się na to, że odbiorca ich wiadomości nie będzie traktował ich poważnie – a świat jest pełen menedżerów zatrudniających, którzy świadomie lub nieświadomie będą unikać zatrudniania kandydatów o nazwach, które nie wydają się wystarczająco profesjonalne lub poważne.
Najbezpieczniejszy sposób działania jest gdzieś pośrodku. Być może nie chcesz robić nic zbyt efektownego, ale chcesz też mieć coś, co zapadnie w pamięć i będzie w jakiś sposób odzwierciedlać Twoją osobowość. Więcej podobnych artykułów znajdziesz na stronie https://teamowi.pl/ .